История на KÄRCHER
Алфред Керхер, по-късно наследен от своята съпруга Ирене, основава компанията през 1935 година. Още от самото начало, той старателно откроява немската марка с иновативен подход в сферата на подгряващата техника. С ясна и проста философия: иновациите са това, което е от полза за хората, Керхер се изгражда и набира екип от перфекционисти, винаги преосмислящи и усъвършенстващи системи и дизайни.
Откривателското мислене и успешното дело на фамилното предприятие продължава и до днес, с широко предлагане на модерни продукти за грижа и почистване на дома, градината, автомобила или търговското пространство
Устойчиво развитие
Развитието на компанията е основано на устойчив подход, насочен към хората. Водеща цел е изграждане и насърчаване на ценности – за клиенти, за служители и за самата компания. Този ангажимент произтича от ясната социална отговорност и стремежът на бранда, да бъде добър корпоративен гражданин във всички аспекти на своята дейност. От една страна, това се отразява в устойчивото развитие на компанията чрез успешни продукти и честно партньорство с клиенти, служители и доставчици. От друга, се реализира чрез създаването на подходящи условия на труд, намаляване на екологичните въздействия и ефективно използване на ресурси.
"Бъдете промяната" – мотото на немския производител, специално създадено за комуникация по въпросите на устойчиво развитие. То е формулирано изцяло въз основа на стремежа на Kärcher да насочи света към по-добро и да служи като пример.
- През 2021 г. глобалното производство на марката става CO₂ нулево;
- До 2025 г. Керхер планира да намали своя общ CO₂ отпечатък с 21%, последван от още 21% намаление до 2030 г;
- В продуктите и опаковките си, производителят акцентира върху намаляването на употребата на пластмаса и използването на устойчиви материали.