Национален телефон за информация и поръчки: 070088111
Информация за поръчка на всички услуги виж тук
За Нас

Mr.Bricolage в България
Марката "Mr.Bricolage" присъства в България от 2000 година, когато се отваря първият магазин от типа на модерната търговия за стоки „Направи си сам“.
22 години грижа за дома и градината
Днес веригата "Mr.Bricolage" в България се състои от 12 магазина, разположени в София, Пловдив, Благоевград, Бургас, Варна, Добрич, Русе,Плевен и Перник.
Най-новият магазин в семейството на "Mr.Bricolage" – 12-ят в страната, беше открит на 30 септември бул.Юрий Гагарин, Перник Плаза.
За 22 години магазините "Mr.Bricolage" в България са посетени от над 36 милиона клиенти.
За много българи "Mr.Bricolage" стана символ на уютен дом, на красива и подредена градина, на приятелско отношение и компетентен съвет, на доказано качество и пазарни цени, на място, откъдето могат да почерпят нови идеи за своя дом и градина.
Асортиментът е обособен в следните категории:
Марката "Mr.Bricolage"
Магазините "Mr.Bricolage" събират на едно място всички необходими продукти за декорация и ремонт на дома и градината. Идеята се ражда през 1955г. във Франция, когато няколко търговци отварят първите магазини за стоки от типа „направи си сам”.
По инициатива на един от тях през 1965 г. се ражда едно сдружение под формата на асоциация ANPF (Национална Асоциация на Инициаторите на Движението „Направи си сам”). Така търговците обединяват усилията си при покупката на стоки и създават единни стандарти за обслужване и обмяна на съвети.
През 1980 г., предвид възхода на модерната търговия и структурирането на пазара във Франция, ANPF създава търговска марка под названието "Mr.Bricolage".









Френски стандарт във всичко
Магазините с марката "Mr.Bricolage" в България се управляват от българо-френското акционерно дружество „Доверие Брико”.
Архитектурата и организацията на търговската зала на магазините са изградени по стандартите на "Mr.Bricolage" Франция.
Френските стандарти са задължителни както при подреждането на стоката и нейното обозначаване, така и при обслужването на клиентите и набора услуги, които им се предоставят. Целта е лесна ориентация и максимално удобство при пазаруването. Обучените консултант-продавачи предоставят професионално обслужване и компетентни съвети. Всеки магазин предлага и допълнителни услуги като рязане на дървени плоскости и стъкло, рамкиране, тониране на бои, изработка на ключове, заточване на вериги, гаранционен сервиз, транспорт на закупените стоки до дома и др.
Висококвалифицирани френски специалисти помагат при въвеждането на всички новости, свързани с модерната търговия и по-доброто обслужване на клиента, обучават и напътстват нашите специалисти.
Ето защо вече 17 години "Mr.Bricolage" България е любимо място за пазаруване на много клиенти и е лидер в модерната търговия на стоки „Направи си сам” в страната.
Марката "Мr.Bricolage" е позната на 4 континента,
а общият брой на магазините е 838, разположени на
търговска площ от над 1.7 милиона кв.м.
4
КОНТИНЕНТА
838
МАГАЗИНА
1.7 M
КВ. М ПЛОЩ
2142 M
ЕВРО ОБОРОТ
Кратка история на Mr.Bricolage
Mr.Bricolage по света
Днес марката "Mr.Bricolage" е позната в 12 държави на 4 континента с 838 магазина, разположени на търговска площ от над 1,7 млн. кв.м.
Благодарение на централизираната политика и налагането на общи стандарти във всички магазини с марката "Mr.Bricolage", днес тя е на престижното трето място в сектора „Направи си сам” във Франция.
Магазините във Франция са 766, а тези извън Франция – 72, в 12 държави - Андора, Белгия, България, Испания, о. Мавриций, о. Мадагаскар, Македония, Мароко, Румъния, Уругвай, Кипър и Колумбия
Продуктовите предложения за декорация и ремонт на дома и градината, селектирани в магазините извън Франция, са съобразени изцяло с националните специфики на всяка държава.