Последователни в успеха и иновациите
Тайната на успеха винаги е била във високата иновативна сила на Gardena, както и в последователната търговска и маркетингова политика.
От основаването си през 1961 г., GARDENA преминава от малка търговска фирма за градински инструменти към световно признат производител на интелигентни продукти и системи за грижа за градината, в рамките на няколко десетилетия. Революционният момент настъпва с представянето на оригиналната система GARDENA през 1968 г. Концепцията за предоставяне на системни решения продължава през последващите десетилетия с представянето на GARDENA combisystem (1977), GARDENA accu-system V12, GARDENA Sprinklersystem и GARDENA Micro-Drip-System (през цялата 1990 г.).
2016 – GARDENA прави градинарството умно
През 2016 година, Gardena представя умното градинарство на пазара – бъдещето на градинарството. Това е възможността да си в постоянно течение с това, как се развиват растенията в твоята градина – навсякъде и по всяко време чрез интелигентната система GARDENA. Грижата за тревата и поливането са улеснени с помощта на мобилно приложение.
Sustainovate – за устойчиво бъдеще
Sustainovate е в сърцето на стратегията за развитие на Gardena. Това е основният подход за интегриране на устойчивостта по-дълбоко в бизнеса и ценностите на компанията. Чрез Sustainovate, Gardena преосмисля как да използва продуктите си по-ефективно, произвеждайки ги с интелигентни по отношение на ресурсите материали. Gardena е пионер в създаването на решения, които помагат на клиентите да правят по-устойчив избор всеки ден.
Sustainovate представлява ангажимента на марката да води индустрията в прехода към ресурсно интелигентна икономика. Това обхваща три области на промяна и три цели до 2025 г., които преформулират начина, по който взаимодействаме помежду си - въглерода, кръговата икономика и хората.