Безплатна доставка на всички онлайн поръчки над 300 лв.

Количка

Безплатна доставка на всички онлайн поръчки над 300 лв.

За нас
About us Banner
Защо сме КСО компания
История на проектите
Проекти в реализация

Mr.Bricolage в България

„Доверие-Брико“ АД, дружеството, което управлява магазините „Мr.Bricolage“ в България, е създадено през 1999 г. Акционери на дружеството са български юридически лица и то е част от групата на Доверие - Обединен холдинг и Софарма.
На 30 ноември 2000 г. първият магазин от веригата отваря врати за клиенти в София – това е магазинът ни на бул. „Цариградско шосе“.

С грижа за дома и градината

Днес магазини от веригата „Мr.Bricolage“ ще намерите в десет български града – София, Пловдив, Благоевград, Бургас, Варна, Добрич, Русе, Плевен, Перник и Хасково.

12
800+
60+

За много българи „Мr.Bricolage“ е символ на уютен дом, на красива и подредена градина, на приятелско отношение и компетентен съвет, на доказано качество и пазарни цени, на място, откъдето могат да почерпят нови идеи за своя дом и градина.

Нашите ценности

ГРИЖА

Ние работим в близост с клиентите и изграждаме силна връзка с тях в грижата за дома и градината. Следваме развитието на техния стил на живот и се стремим да изпреварваме потребностите им.

ОТГОВОРНОСТ

Нашият екип е силно ангажиран, компетентен и отзивчив. Работим всеотдайно за удовлетвореността и доверието на клиентите.

СОЛИДАРНОСТ

Принадлежност към общност, в която всеки разчита на другите и същевременно другите разчитат на него, независимо от позицията, която заема. Ние ценим партньорите си и изграждаме отношения на сътрудничество и подкрепа.

Марката „Мr.Bricolage”

Марката „Мr.Bricolage” е създадена във Франция преди повече от 50 години. Всъщност „Bricolage” е френска дума, която означава „направи си сам”, така че можем да преведем „Мr.Bricolage” като „Господин Направи си сам”.

Историята накратко

През 50-те години на миналия век се ражда идеята за събиране под един покрив на стоките, необходими на хората, които обичат да майсторят и да извършват ремонтни дейности в своя дом. Първите магазини за стоки от типа „направи си сам” във Франция са отворени през 1955г. През 1965г. група търговци, които притежават такива магазини създават Национална асоциация на инициаторите на движението „Направи си сам” (ANPF) с цел: обмяна на съвети, рекламиране на стоките от типа „направи си сам”, централизация на покупките, стандарти за обслужване.

През 1980 г., предвид възхода на модерната търговия и структурирането на пазара, ANPF създава търговска марка под названието Mr.Bricolage. Целта й е да развие единен имидж сред клиентите и доставчиците и да провежда национални рекламни кампании.

Днес „Мr.Bricolage” е DIY веригата с най-голям брой магазини в Европа.

Мr.Bricolage в България

Управление

Мажоритарният акционер е представен в Надзорния съвет от адв. Венцислав Стоев - председател и членове: Борис Борисов и Иван Донев.

Оперативното управление се осъществява Управителен съвет и от Дирекционен съвет:

Андрей Евтимов

Андрей Евтимов

Член на УС и Изпълнителен директор. Приоритетно наблюдава работата, свързана с Дигитални приложения, ИТ, Маркетинг, Човешки ресурси, Финанси и Инвестиции.
Траян Халаджов

Траян Халаджов

Член на УС, Изпълнителен директор и Търговски директор. Приоритетно наблюдава работата, свързана с Управление на продуктовите категории и отношенията с доставчици, Логистика, Магазинна мрежа, Инвестиционни проекти. Като Търговски директор управлява асортимента и веригата на доставки.
Пенка Тишкова

Пенка Тишкова

Председател на УС и Директор Човешки ресурси. Ръководи всички дейности, свързани с трудовите правоотношения, възнагражденията и социалната политика на дружеството. Управлява процесите по подбора, обученията и развитието на всички служители.
Магдалена Котупова

Магдалена Котупова

Директор Маркетинг и комуникации.
Директор Маркетинг на Доверие-Брико от 2001 г.
Отговаря за стратегическия маркетинг, рекламата и комуникацията с клиентите, както и за онлайн присъствието на дружеството.
Милен Христов

Милен Христов

Директор Финанси и Инвестиции.
Финансов директор на Доверие-Брико от 2003 г.
Отговаря за управлението на финансовите средства, счетоводната отчетност и контрола на паричните потоци. Ръководи инвестиционните проекти на дружеството.
Александър Колчаков

Александър Колчаков

Директор Продажби. Постъпва в Доверие-Брико през 2005 г. Последователно преминава през всички йерархични нива.
От 2017 г. е Директор Продажби. Ръководи всички аспекти в работата на веригата магазини.

Секретар на ДС - Диана Джуджева ([email protected])

Mr.Bricolage по света

50 ГОДИНИ ИСТОРИЯ

Mr.Bricolage се ражда преди 50 години в района на Орлеан от обединението на десетина независими търговци, които създават асоциация под името ANPF (Национална асоциация на инициаторите на движението „Направи си сам”). Мрежата бързо се разраства и си поставя бъдещи цели: обмяна на съвети, рекламиране на стоките от типа „направи си сам”, централизация на покупките, стандарти за обслужване.

Към днешна дата, близо ¾ от общо 1091 магазина на Групата във Франция и чужбина са собственост на тези предприемачи. Те притежават също и над 60% от капитала на Mr.Bricolage. Предприемаческият дух е в основата на нашето ДНК още от самото начало.

Mr.Bricolage има амбицията да се превърне в безспорен лидер в изграждането и поддържането на близост с клиента. Ние се стремим да бъдем полезни на нашите клиенти, като им предлагаме много повече от разнообразие от стоки.

MR.BRICOLAGE ВЪВ ФРАНЦИЯ И ПО СВЕТА

Към 31 януари 2025 :

  • 1091 търговски обекта в рамките на Групата
  • 341 магазина с марката Mr.Bricolage (от които 14 в отвъдморските територии на Франция)
  • 77 магазина с марката Mr.Bricolage в 11 държави :
    • Андора (1), Белгия (44), България (12), Кипър (1), Бряг на слоновата кост (1), Габон (2), Косово (1), Северна Македония (1), Мадагаскар (1), Мароко (9), Мавриций (3).
  • 99 магазина с марката Les Briconautes
  • 574 магазини с независими марки, членове на „Le Club“.

Mr.Bricolage разполага с всички предимства за успех. Позиционирането на Групата е фокусирано върху близостта с клиентите. Тази стратегия е заложена в ДНК-то на веригата още от създаването й през 1965г. Двата исторически водещи сектора на Mr.Bricolage са Градина и Декорация. Първостепенната роля на тези две направления се определя от нарастващата тенденция за интериорно и екстериорно оформление и поддръжка на дома.

Групата Mr.Bricolage, която развива добре познатите марки Mr.Bricolage, Mr.Bricolage Relais и Les Briconautes, е специалист в сферата на търговията с продукти за домашни ремонти и подобрения, като към 31 януари 2025 г. разполага с 1091 търговски обекта под собствени марки или чрез франчайзинг.

1091
Търговски обекта
341
Магазина с марка Mr.Bricolage
77
Магазина Mr.Bricolage извън Франция
574
Магазина с независими марки, членове на Le Club
99
Магазина с марка Les Briconautes
2,2
Милиарда евро оборот през 2024г.

Прес информация

По-долу са най-новите прессъобщения от B&Q. За всякакви въпроси, моля, свържете се с пресслужбата на Freuds на 020 3003 6633 или изпратете имейл на B&[email protected].

28.11.2023
28.11.2023
28.11.2023
28.11.2023
28.11.2023
28.11.2023
28.11.2023
28.11.2023
28.11.2023
0