За Роберт Бош
В младежките години нищо не подсказва, че Роберт Бош ще стане успешен бизнесмен. Не е амбициозен ученик, нито особено заинтригуван от фина механика. Въпреки това, със своята жажда за знание и любопитство, той изгражда успешна кариера.
За Роберт Бош е изключително важно неговите партньори да съумяват да приложат уменията си и да използват своя потенциал. Като предприемач, ориентиран към обществените интереси, той не просто се ангажира да предостави на своите партньори най-добри възможности за кариерно развитие, но и да подобри условията им на труд и живот.
История на BOSCH
Bosch е международна компания от 125 години.
През 1903 г. типичният продукт на Bosch е магнето за запалване (устройство за магнетно запалване), гарантиращо надеждно запалване на автомобилите. Той е разработен, тестван и произведен изцяло в завода на Bosch в Щутгарт и само от германски служители, повечето от които са мъже от местната област. След завършване, магнето за запалване се изпраща на път, или към германските производители на автомобили, или, в нарастващ мащаб, към международни клиенти. Между 1899 и 1906 г. процентът на оборотите, генерирани извън Германия, се увеличава от 16 на 79 процента.
Кой продукт най-точно би окачествил Bosch днес?
С такъв голям асортимент, трудно е да се каже. Изследванията, тестванията и производството се извършват в международна мрежа, в която участват много различни страни. Разнообразието играе голяма роля в Bosch. Днес продуктите все още пресичат света, но вече не тръгват от една единствена точка. Международната производствена и научно-изследователска мрежа гарантира, че продуктите се разработват и произвеждат там, където са нужни — локално за локално.