Магазинът
Основната дейност на магазина е продажбата и обслужването на клиентите. Всичко, което се върши тук, е подчинено на тази дейност – и поръчките, и зареждането със стока, и подреждането на продуктите, поставянето на етикети и табели, и т.н. И най-важното – общуването с клиента, консултацията, предлагането на подходящото за него решение и продажбата.
Тук работят: Управител магазин отговаря за ефективната и безопасна работа на служителите, за финансовите резултати, доставките, за търговията, вида и изобщо за цялостната дейност на магазина.
• Мениджър сектор/Ръководител търговски екип.
Управлява, обучава и развива служителите от екипите на своите райони. Оценява представянето на членовете на своя екип и работи заедно с тях за постоянното подобряване на работата на всеки един.
• Приемчик на стока отговаря за коректното приемане на стоката в магазина, както и за експедирането на стоки при връщане към доставчици или към други магазини. Подрежда стоките в склада или ги предоставя за зареждане в търговска зала.
• Отговорник техническа поддръжка отговаря за контрола и поддържането в изправност на инсталациите, които осигуряват нормалното функциониране на магазина. Грижи се за условията за безопасност. Осъществява сервизна дейност.
• Главен касиер отговаря за цялостната дейност на отдел „Каси“ в магазина. Носи материална отговорност за движението и отчетността на парите в магазина.
• Старши касиер-рецепционист осъществява дневната организация и контрола по отчитането на документите и парите. При нужда замества главния касиер. Обслужва клиентите на касова зона.
• Касиер-рецепционист отговаря за качественото и бързо обслужване на клиентите при заплащане на стоки и услуги на касите в магазина. Касиер-рецепционистите на Информация в допълнение отговарят на въпроси на клиенти, решават рекламации, организират транспорт и доставка на стоки и услуги за клиентите, и изобщо направляват общуването с клиентите като „първи пост” на магазина.