Често задавани въпроси
Тук ще намерите детайлни отговори на някои от най-често задаваните въпроси от нашите потребители. За да започнете, изберете категория въпроси, която Ви интересува.

Онлайн пазаруване

Faq Option Icon

Предлагате ли онлайн пазарувaне?

Да, предлагаме онлайн пазаруване с доставка до адрес, до офис на куриер или вземане от магазин.
Faq Option Icon

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?”

Не, не е задължително да се регистрираш. Може да пазаруваш и като „гост“. Регистрацията ти дава някои предимства за удобно пазаруване, защото:
  • следиш статуса на направените поръчки;
  • виждаш история на приключени покупки;
  • създаваш списък „любими продукти“;
  • може да пишеш „ревюта“ към продукти;
  • може да получаваш информация за най-актуалните ни предложения и промоции;
Faq Option Icon

Мога ли да направя промени по поръчката си?

След като си изпратил заявка за поръчка, тя се приема автоматично. Ако е необходима корекция, задължително ни се обади в рамките на 1 час. Работното време на отдел Онлайн покупки е от 9.00 до 18.00 ч. Телефонът за връзка е 0882 25 66 19
Faq Option Icon

Какви са начините на плащане при онлайн поръчка?

  • Наложен платеж;
  • Картово плащане;
  • Плащане по банков път;
  • На изплащане с Пощенска Банка Лични Финанси;
  • EASYPAY;
Faq Option Icon

Кои банкови карти се приемат?

Поръчката може да се плати с кредитна или дебитна карта, поддържаща онлайн разплащане MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron или Borika.
Faq Option Icon

Искам фактура за поръчаните онлайн продукти?

За да ти издадем фактура, по време на изготвяне на поръчката на стъпка „Начин на плащане„ можеш да заявиш, че желаеш фактура и да попълниш данните за нея. Издаването на фактура или корекция по вече издадена фактура се извършва в срок до 5 (пет) календарни дни от датата на закупуването на продукта.
Faq Option Icon

Какво означава услугата „Вземи от магазин“?

В онлайн магазина ни има възможност да се поръча продукт онлайн и да се вземе от избран от теб магазин. Стоката трябва да бъде взета не по-късно от 10 (десет) работни дни, считано от датата на електронното или телефонно потвърждаване на поръчката. В случай, че избереш начин на плащане „При взимане на стоката от магазина“ стоката остава запазена за теб в рамките на 24 часа от потвърждаване на поръчката.
Faq Option Icon

Връзка с екипа на онлайн магазина

При въпроси или проблеми с онлайн пазаруването, можеш да ни се обадиш на следния номер - 0882 25 66 19. Ако предпочиташ да ни изпратиш имейл, можеш да го направиш на online.orders@mr-bricolage.bg. Работно време: понеделник - събота от 9.00 до 18.00 ч.

Доставки

Faq Option Icon

Какви са сроковете за доставка?

Твоята онлайн поръчка ще бъде доставена в срок от 2 до 5 работни дни. При предаване на пратката на куриер ще получиш съобщение за точния ден и час на доставката до твоя адрес или до офиса на куриера.
Faq Option Icon

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?

Предлагаме възможност за избор между куриерските услуги на ЕCONT и SPEEDY.
Faq Option Icon

Каква е цената на куриерската услуга?

Цената на доставката зависи от теглото и обема на поръчаните продукти и от адреса, до който трябва да бъдат изпратени. След като попълниш адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можеш да видиш нейната стойност.
Faq Option Icon

Доставяте ли продукти в чужбина?

Стоки поръчани от онлайн магазина се доставят до клиентите само в рамките на географската граница на Република България.
Faq Option Icon

Валидна ли е доставката за всички продукти?

Възможно е куриерската фирма да не може да извърши определена доставка. Ние ще се постараем да намерим начин как да удовлетворим твоето желание и да доставим поръчката ти до желания адрес.
Faq Option Icon

Мога ли да си поръчам продукт, който не е наличен?

Да, възможно е. Ние ще проверим дали търсеният от теб продукт, може да се поръча и ще го доставим за теб. Разбира се предварително ще те уведомим за сроковете на доставка.

Връщане на продукт

Faq Option Icon

Какви са условията за връщане и замяна на продуктите поръчани онлайн?

Стоката трябва да се прегледа в момента на доставката и ако не отговаря на изискванията да се свържеш с нас. В случай на липса на уведомление се счита, че стоките отговарят на изискванията към момента на доставката. Рекламации за липсваща стока или за стока с видим дефект се приемат единствено в случай, че е предявена в момента на получаване на стоката и в присъствието на куриера, доставил стоката, което се удостоверява писмено с подпис на клиент и този на куриера. При наличие на липсващи елементи или видими недостатъци на закупените от теб стоки, установени при получаването им, ние ще ти изпратим липсващите елементи или дефектни части за наша сметка.
Faq Option Icon

Какво е необходимо, за да направя рекламация онлайн?

При появил се дефект в стоката по време на нормални експлоатационни условия до изтичане на гаранционния ѝ срок, трябва да се свържеш с нас. С цел отстраняване на получилия се дефект е необходимо да изпратиш за сметка на Mr. Bricolage продукта на адресът на магазина от, който си получил пратката си. Можеш да видиш адресите на магазините ни тук : https://mr-bricolage.bg/info-brico Транспортните разходи по връщането на ремонтирания продукт от Mr. Bricolage към теб също са за сметка на Mr. Bricolage.
Faq Option Icon

По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт онлайн?

Възстановяването на заплатените суми за върнати онлайн поръчки става единствено по банков път.

Продукти

Faq Option Icon

Продава ли се бяла техника в магазините на Mr.Bricolage?

Не, в магазините на Mr.Bricolage не се предлага бяла техника.

Услуги

Faq Option Icon

Гаранция и рекламация?

За предявяване на рекламация е необходимо да пазиш своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.

Търговецът е длъжен да впише рекламацията ти в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или не.

Ако търговецът приеме, че рекламацията ти е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.

Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.

Ако търговецът не приведе стоката в съответствие с договора в рамките на месец, имаш право да претендираш за възстановяване на заплатената от теб сума или за отбив от цената на стоката.

Трябва да знаеш, обаче, че не можеш да претендираш за възстановяване на заплатената сума, ако несъответствието на закупената стока е незначително.

Faq Option Icon

Мога ли да върна неупотребявана стока?

В Mr.Bricolage можете да върнете закупените от магазина стоки, като ще получите парите си обратно!

Без значение е колко време е минало от момента на покупката. Стоките не трябва да са използвани или с нарушена опаковка. Необходимо е да представиш касова бележка или фактура за покупката.

Не подлежат на връщане само:

  • Стоки, доставени или произведени по индивидуална поръчка на клиента;
  • Мерими или нарезни стоки;
  • Стоки с оставащ срок на годност по-малко от три месеца;
  • Преоценени или стоки в разпродажба;
  • Ваучери за подарък;
  • Цветя и луковици.“
Faq Option Icon

Сервизи?

Mr.Bricolage работи с оторизираните фирмени сервизи. Тези сервизи, трябва да са посочени в гаранционната карта на продуктите подлежащи на сервиз. При липсваща гаранционна карта, моля обърни се към "Информация" на съответният магазин. Необходимо е да представиш касова бележка или фактура за покупката.
Faq Option Icon

Предлагате ли стоки под наем?

За момента тази опция не е предлагана от магазините на Mr.Bricolage.
0