За предявяване на рекламация е необходимо да пазиш своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията ти в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията ти е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.
Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.
Ако търговецът не приведе стоката в съответствие с договора в рамките на месец, имаш право да претендираш за възстановяване на заплатената от теб сума или за отбив от цената на стоката.
Трябва да знаеш, обаче, че не можеш да претендираш за възстановяване на заплатената сума, ако несъответствието на закупената стока е незначително.
В Mr.Bricolage можете да върнете закупените от магазина стоки, като ще получите парите си обратно!
Без значение е колко време е минало от момента на покупката. Стоките не трябва да са използвани или с нарушена опаковка. Необходимо е да представиш касова бележка или фактура за покупката.
Не подлежат на връщане само:
Количка
Любими