Често задавани въпроси

Добре дошли в раздел Често задавани въпроси

Тук ще намерите детайлни отговори на някои от най-често задаваните въпроси от нашите потребители. За да започнете, изберете категория въпроси, която Ви интересува.

Онлайн пазаруване

Да, предлагаме онлайн пазаруване с доставка до адрес, до офис на куриер или вземане от магазин.
Не, не е задължително да се регистрираш. Може да пазаруваш и като „гост“. Регистрацията ти дава някои предимства за удобно пазаруване, защото:
- следиш статуса на направените поръчки;
- виждаш история на приключени покупки;
- създаваш списък „любими“;
- може да пишеш „ревюта“ към продукти;
- може да получаваш информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
След като си изпратил заявка за поръчка, тя се приема автоматично. Ако е необходима корекция, задължително ни се обади в рамките на 1 час. Работното време на отдел Онлайн покупки е от 9.00 до 18.00 ч. Телефоните за връзка са 02/921 63 40 и 02/921 63 50

- Наложен платеж;
- Картово плащане;
- Плащане по банков път;
- На изплащане БНП Париба Лични Финанси;
- EASYPAY;
Поръчката може да се плати с кредитна или дебитна карта, поддържаща онлайн разплащане MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron или Borika.
За да ти издадем фактура, по време на изготвяне на поръчката на стъпка начин на плащане можеш да заявиш, че желаеш фактура и да попълниш данните за нея. Издаването на фактура или корекция по вече издадена фактура се извършва в срок до 5 (пет) календарни дни от датата на закупуването на продукта.
В онлайн магазина ни има възможност да се поръча продукт онлайн и да се вземе от избран от теб магазин. Стоката трябва да бъде взета не по-късно от 10 (десет) работни дни, считано от датата на електронното или телефонно потвърждаване на поръчката. В случай, че избереш начин на плащане „При взимане на стоката от магазина“ стоката остава запазена за теб в рамките на 24 часа от потвърждаване на поръчката.
При въпроси или проблеми с онлайн пазаруването, можеш да ни се обадиш на следните номера 02/ 921 63 40 или 02/ 921 63 50. Ако предпочиташ да ни изпратиш имейл, можеш да го направиш на online.orders@mr-bricolage.bg. Работно време: понеделник - събота от 9.00 до 18.00 ч.

Доставки

Стандартният срок за доставка е един-два работни дни. За постъпилите до 16.00 часа поръчки, обработката и предаването на куриера е в същия ден. В зависимост от адреса могат да се доставят още на следващия ден. Поръчките постъпили след 16.00 часа се предават на куриер на следващия ден. За стоки неналични в централния склад на онлайн магазина срокът на доставка може да се удължи до три дни.
На клиентите си предлагаме възможност за избор между куриерските услуги на ЕCONT и SPEEDY.
Цената на доставката зависи от теглото и обема на поръчаните продукти и от адреса, до който трябва да бъдат изпратени. След като попълниш адреса си на страницата за финализиране на поръчка, цената на доставка се калкулира автоматично и можеш да видиш нейната стойност.
Стоки поръчани от онлайн магазина се доставят до клиентите само в рамките на географската граница на Република България.
Възможно е куриерската фирма да не може да извърши определена доставка. Ние ще се постараем да намерим начин как да удовлетворим твоето желание и да доставим поръчката ти до желания адрес.
Да, възможно е. Ние ще проверим дали търсеният от теб продукт, може да се поръча и ще го доставим за теб. Разбира се предварително ще те уведомим за сроковете на доставка.

Връщане на продукт

При получаване стоката трябва да се прегледа в момента на доставката и ако не отговаря на изискванията да се свържеш с нас. В случай на липса на уведомление се счита, че стоките отговарят на изискванията към момента на доставката. Рекламации за липсваща стока или за стока с видим дефект се приемат единствено в случай, че е предявена в момента на получаване на стоката и в присъствието на куриера, доставил стоката, което се удостоверява писмено с подпис на клиент и този на куриера. При наличие на липсващи елементи или видими недостатъци на закупените от теб стоки, установени при получаването им, ние ще ти изпратим липсващите елементи или дефектни части за наша сметка.
При появил се дефект в стоката по време на нормални експлотационни условия до изтичане на гаранционния ѝ срок, трябва да се свържеш с нас. С цел отстраняване на получилия се дефект, изпрати ни за своя сметка продукта за рекламация на адрес: София, бул. „Европа” №171. Транспортните разходи по връщането на ремонтирания продукт от Mr. Bricolage към теб са за сметка на Mr. Bricolage.
Възстановяването на заплатените суми за върнати онлайн поръчки става единствено по банков път.

Продукти

Не, в магазините на Mr.Bricolage не се предлага бяла техника.

Услуги в магазините

За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.
Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.
Ако търговецът не приведе стоката в съответствие с договора в рамките на месец, имате право да претендирате за възстановяване на заплатената от Вас сума или за отбив от цената на стоката.
Трябва и да знаете, обаче, че не можете да претендирате за възстановяване на заплатената сума, ако несъответствието на закупената стока е незначително.
В Mr.Bricolage можете да върнете закупените от магазина стоки, като ще получите парите си обратно!

Без значение е колко време е минало от момента на покупката. Стоките не трябва да са използвани или с нарушена опаковка. Необходимо е да представите касова бележка или фактура за покупката.

Не подлежат на връщане само:
- Стоки, доставени или произведени по индивидуална поръчка на клиента;
- Стоки с оставащ срок на годност по-малко от три месеца;
- Преоценени или стоки в разпродажба;
- Ваучери за подарък;
- Цветя и луковици.
Mr.Bricolage работи с оторизираните фирмени сервизи. Тези сервизи, трябва да са посочени в гаранционната карта на продуктите подлежащи на сервиз. При липсваща гаранционна карта, моля обърнете се към "Информация" на съоветният магазин. Необходимо е да представите касова бележка или фактура за покупката.
За момента тази опция не е предлагана от магазините на Mr.Bricolage.